مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 10:252020-09-19اقتصادي

طرح مقابله با «خودروهای شوتی» کلید خورد/ دستگیری 1700 قاچاقچی


رییس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رییس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق و کشف بیش از دو هزار و 98 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در کشور خبر داد.

سرهنگ ستاد جلال امینی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: طرح سـراسـری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با قاچاق کالا توسط خودروهای شوتی به مدت 72 ساعت در نیمه دوم شهریور ماه، با استفاده از امکانات و ظرفیت تمامی رده های انتظامی استان ها، در سطح کشور اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای طرح مذکور، بیش از 9 میلیون انواع کالای قاچاق به همراه 985 هزار و 751 لیتر انواع سوخت و مشتقات نفتی کشف و یک هزار و 734 متهم به قاچاق دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش دو هزار و 98 میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این راستا 922 دستگاه انواع خودرو توقیف و متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی تحویل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مقابله با «خودروهای شوتی» کلید خورد/ دستگیری 1700 قاچاقچی

طرح مقابله با «خودروهای شوتی» کلید خورد/ دستگیری 1700 قاچاقچی