مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-19اقتصادي

دریافت میلیاردها تومان عوارض غیر قانونی از معدن کاران


خبرگزاری فارس- همدان؛ نگاه غیر کارشناسی به معادن باعث شده این منابع خدادادی آنچنان که شایسته و بایسته است در اقتصاد کشور نقش آفرینی نکند و بخش خصوصی نیز به درستی در این عرصه بروز و ظهور نداشته باشد.

اگرچه سالها از ابلاغ اصل 44 قانون اساسی می گذرد اما هنوز مثلث دولت، اقتصاد و بخش خصوصی تشکیل نشده و تولیدکنندگان همچنان در یک خلا بزرگ از قانون تا عمل مسوولان سردرگم هستند، تولیدکنندگانی که می دانیم قفل اشتغال و رونق تولید به دست آنها گشوده خواهد شد.

اما تا زمانی که اعتقاد به بخش خصوصی از عرصه حرف تا زمینه عمل نرسد این اتفاق خجسته روی نخواهد داد از همین رو باید به دنبال چرایی این سردرگمی ها و دست های پشت پرده ای باشیم که حقوق مسلم تولیدکنندگان را نادیده انگاشته و مجال جهش تولید را نمی دهند.

حال مدیرعامل شرکت صنایع معدنی سرمک در گفت وگو با خبرگزاری فارس به تشریح رویدادهایی می پردازد که مانع از تحقق اقتصاد پوپا در بخش معادن شده، او معتقد است استراتژی مناسبی در حوزه قیمت گذاری، صادرات و دیگر بخش های صنایع معدنی وجود ندارد و از نظرات کارشناسی بخش خصوصی برخلاف قانون در تصمیم گیری ها استفاده نمی شود، مشروح این گفت وگو را با می خوانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت میلیاردها تومان عوارض غیر قانونی از معدن کاران

دریافت میلیاردها تومان عوارض غیر قانونی از معدن کاران