مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 09:202020-09-19اقتصادي

افزایش 3 برابری واردات لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمید مقیمی با بیان اینکه 70 درصد از لوازم آرایشی و بهداشتی موجود در بازار را لوازم قاچاق تشکیل می دهند، - عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه 70 درصد لوازم آرایشی و بهداشتی موجود در بازار را کالا های قاچاق تشکیل می دهد، گفت: واردات لوازم آرایشی و بهداشتی از سال گذشته تاکنون 3 برابر افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمید مقیمی با بیان اینکه 70 درصد از لوازم آرایشی و بهداشتی موجود در بازار را لوازم قاچاق تشکیل می دهند، گفت: بعد از ممنوعیت واردات لوازم آرایشی و بهداشتی از سال 98 واردات قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی افزایش یافته است.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: براساس گزارشی از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز واردات لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق از سال گذشته تاکنون 3 برابر افزایش یافته است.

ضمن اینکه اغلب کالا های وارداتی در این بخش نیز تقلبی است.

وی با اشاره به ممنوعیت واردات لوازم آرایشی و بهداشتی گفت: به دستور رضا رحمانی وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت طی بخشنامه ای در اردیبهشت 98 واردات لوازم آرایشی و بهداشتی به کشور ممنوع اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 3 برابری واردات لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق

افزایش 3 برابری واردات لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق