مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 09:202020-09-19سياسي

افتتاح 13 پروژه محرومیت زدایی در استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس


جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در هفته دفاع مقدس 13 پروژه محرومیت زدایی با هدف محرومیت زدایی و با همکاری بسیج سازندگی در استان همدان افتتاح می شود.

- ایسنا/همدان جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در هفته دفاع مقدس 13 پروژه محرومیت زدایی با هدف محرومیت زدایی و با همکاری بسیج سازندگی در استان همدان افتتاح می شود.

سردار مهدی فرجی شنبه 29 شهریور در جمع خبرنگاران به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس، درباره ویژه برنامه های این هفته در همدان بیان کرد: ویژه برنامه دیدار و تجلیل رهبر معظم انقلاب با جانبازان، پیشکسوتان، بسیجیان به صورت ویدئو کنفرانس از برنامه های ارزشمند هفته دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه صبح گاه مشترک سوم مهرماه در مرکز آموزشگاه قدس با حضور فراگیران درجه داری و با سخنرانی وزیر سابق دفاع برگزار می شود، ادامه داد: این برنامه همزمان در 10 شهرستان نیز اجرا خواهد شد.

فرجی خاطرنشان کرد: نواختن زنگ مقاومت در مدارس، غبارروبی از مزار شهدا در 31 شهریورماه ساعت 15 در سطح استان، دیدار نخبگان ایثارگر و رزمنده نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در استان همدان در اول مهرماه و دیدار این قشر با استاندار همدان از دیگر برنامه های این هفته به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 13 پروژه محرومیت زدایی در استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس

افتتاح 13 پروژه محرومیت زدایی در استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس