مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 07:002020-09-19ورزشي

منصوریان و چالشی جدید و دشوار بنام تراکتور


منصوریان به عنوان سرمربی جدید تراکتور چالشی جدید ولی بسیار دشواری را با این تیم تجربه خواهد کرد.

- بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره تکلیف کادر فنی تراکتور در فصل آینده فوتبال ایران مشخص شد و از میان تمامی اسامی مطرح شده، این بار علیرضا منصوریان مسافر تبریز خواهد شد و قرار است تراکتور را در سه جبهه لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی هدایت کند.

منصوریان بعد از خداحافظی از مستطیل سبز فوتبال خیلی زود وارد عرصه سرمربی گری شد و ابتدا به عنوان دستیار در کادر فنی استقلال حضور یافت و سپس به ترتیب در تیم های پاس همدان، امید ایران، نفت تهران، استقلال تهران و ذوب آهن به عنوان سرمربی فعالیت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منصوریان، بعد از قلعه نویی، تقوی و الهامی چهارمین استقلالی است که هدایت تراکتور را برعهده گرفته است و اگر نگاهی به عملکرد کمی و کیفی این مربیان داشته باشیم، خواهیم دید که به لحاظ کمی و کیفی عملکرد قابل قبولی داشته اند.

قلعه نویی در مجموع سه فصلی که هدایت سرخ های تبریزی را برعهده داشت، یک نایب قهرمانی برای این تیم به ارمغان آورد و برای اولین بار جواز حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد.

همچنین کسب یک مقام سوم و یک مقام چهارم در لیگ برتر، نایب قهرمانی در جام حذفی و اولین صعود این تیم به مرحله دوم لیگ قهرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصوریان و چالشی جدید و دشوار بنام تراکتور

منصوریان و چالشی جدید و دشوار بنام تراکتور