مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-19بين الملل

روستایی در20کیلومتری گچساران اما محروم از آب سالم


با توجه به اینکه روستای دژ سلیمان از جمله روستاهای نزدیک به شهر دوگنبدان است اما با مشکلات فراوانی از جمله آب سالم دست و پنجه نرم می کند و گویی که دادرسی برای اهالی این منطقه وجود ندارد.

-   خبرگزاری فارس گچساران_ سمیرا نصاری  روستای دژ سلیمان در 20 کیلومتری جنوب غرب گچساران واقع در استان کهگیلویه وبویراحمد که از نعمت وجود آب آشامیدنی سالم محروم  و این موضوع رنجی مضاعف بر دل مردمان محروم این منطقه گذاشته است.

 این در حالی است که مشکل آب روستای دژ سلیمان برای چندمین بار  در رسانه ها منتشر می شود و بسیاری از اهالی روستا از رنگ قرمز آب و بهداشتی نبودن آن گلایه مند هستند.

 با توجه به اینکه روستای دژ سلیمان از جمله روستاهای نزدیک به شهر دوگنبدان است و ارائه خدمات و زیر ساخت در آن با هزینه کمتری صورت می گیرد اما با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند و گویی که دادرسی برای اهالی این منطقه وجود ندارد.

بر اساس سرشماری روستای دژ سلیمان  قریب بر100خانوار و جمعیتی بالغ بر350نفر در آن سکونت دارند و یکی از روستاهای محروم شهرستان گچساران که همیشه در سایه بی توجهی مسئولین قرار گرفته است.

 تامین آب آشامیدنی سالم برای  اهالی این روستا سالیان زیادی است  که در حال پیگیری است  اما تا کنون اقدامی برای این مردم نشده و در حال حاضر آنها در شرایط کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستایی در20کیلومتری گچساران اما محروم از آب سالم

روستایی در20کیلومتری گچساران اما محروم از آب سالم