مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:402020-09-19پزشكي

حوصله کنید و ماسک بزنید


این روزها که کم کم به فصل پاییز و تداخل شیوع آنفلوآنزا و کرونا و سختی های قابل پیش بینی آن نزدیک می شویم، توصیه ها و هشدارها نیز جدی تر می شود، - ایسنا/کردستان این روزها که کم کم به فصل پاییز و تداخل شیوع آنفلوآنزا و کرونا و سختی های قابل پیش بینی آن نزدیک می شویم، توصیه ها و هشدارها نیز جدی تر می شود، تا جایی که رنگ تمام کشور را قرمز و موج بعدی کرونا را مرگبارتر اعلام می کنند.

این روزها که کم کم به فصل پاییز و تداخل شیوع آنفلوآنزا و کرونا و سختی های قابل پیش بینی آن نزدیک می شویم، توصیه ها و هشدارها نیز جدی تر می شود، تا جایی که رنگ تمام کشور را قرمز و موج بعدی کرونا را مرگبارتر اعلام می کنند.

با تغییر رفتار مردم و نادیده گرفتن دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا، طی مدت اخیر مدام متخصصان این حوزه از بازگشت مجدد و شدیدتر کرونا و افزایش آمار مرگ و میر و مبتلایان به این ویروس هشدار می دهند.

با پشت سر گذاشتن تعطیلات تابستانی و کم رنگ شدن کرونا در برخی مناطق مردم تصور می کنند ویروس کرونا تمام یا ضعیف شده است، از طرفی آمارهایی که از سوی وزارت بهداشت روزانه اعلام می شود جدی گرفته نمی شود و مردم همانند روزهای عادی قبل از شیوع کرونا بیرون می آیند و فکرمی کنند همه چیز به روال سابق برگشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوصله کنید و ماسک بزنید

حوصله کنید و ماسک بزنید