مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 03:552020-09-19سياسي

مخالفت علی مطهری با رییس جمهور شدن نظامیان: مطمئنا به کشور آسیب وارد می شود


وقتی عضوی از ارتش یا سپاه نامزد شده و رییس جمهور شود، نتیجه تشکیل حکومت نظامیان خواهد بود که نه فقط به صلاح کشور نیست بلکه شبیه کشور ترکیه قبل از تحولات اخیر آن خواهد بود که مردم این کشور با زحمات بسیار توانستند نظامیان را از قدرت کنار بزنند و به شرایط فعلی برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه شرق در شماره امروز خود نوشت: شورای نگهبان به دنبال ایجاد چارچوب برای تسهیل روند بررسی صلاحیت نامزدهاست یا گسترش دامنه اختیارات خود؟ سؤالی که این روزها با دیدن طرح نمایندگان مجلس برای اصلاح قانون انتخابات بارها پرسیده شده است.

طرحی که با همفکری شورای نگهبان با نمایندگان مجلس تهیه شده، از یک سو به دنبال رفع ایرادهای قانون فعلی انتخابات است و از سوی دیگر اختیارات شورای نگهبان را برای چینش نامزدهای نهایی به میزانی افزایش می دهد که رأی و تشخیص مردم اهمیت خود را از دست خواهد داد.

همچنین بازتعریف رجل سیاسی پای نظامیان را به میان نامزدهای ریاست جمهوری باز خواهد کرد، این در حالی است که حضرت امام (ره) همواره نسبت به دخالت نیروهای نظامی و انتظامی در امور سیاسی هشدار داده اند که منحصر به انتخابات دوره خاصی نبوده، بلکه به عنوان یک اصل تخطی ناپذیر و دستور العمل و وصیت همیشگی مطرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت علی مطهری با رییس جمهور شدن نظامیان: مطمئنا به کشور آسیب وارد می شود

مخالفت علی مطهری با رییس جمهور شدن نظامیان: مطمئنا به کشور آسیب وارد می شود