مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 02:352020-09-18اقتصادي

آسیب های زیرساختی ایجادشده توسط معدن باید جبران شود


عضو مجمع نمایندگان گیلان با اذعان به اینکه در صورت بروز خسارت به زیرساخت از طریق معدن باید خسارت آن پرداخت شود، گفت: طبق قانون معدن کار موظف است خسارت واردشده به زیرساخت های توسعه شهری را جبران کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مهرداد چگینی امروز در جمع خبرنگاران با بیان هیچ نقص قانونی در خصوص معادن کشور وجود ندارد، اظهار کرد: معادن در کشور به عنوان یک حقوق دولتی در نظر گرفته شده و بعضی از  پول های معادن به حوزه منابع طبیعی، استفاده از ابزارهای به روز استخراج معدن و انجام  کارهای عمرانی در شهر و روستا اختصاص پیدا می کند.

وی حقوق دولت در خصوص معادن را کم دانست و گفت: سرمایه گذار وقتی وارد کار معدن می شود مبلغی را پرداخت کرده و آن مبلغ وارد خزانه می شود و دولت این پول را به منابع طبیعی، سازمان صمت، محیط زیست و شهر و روستا اختصاص می دهد ولی این حقوق بسیار کم بوده و مبلغی بسیار اندک به روستا می رسد لذا در نظر داریم در شورای معادن استان گیلان به این امر توجه جدی کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به راهکارهای وجود در خصوص افزایش پول برگشت داده شده به استان از طریق معادن بیان افزود: پولی که از حقوق دولت به استان اختصاص پیدا می کند باید قابل توجه باشد تا بخشی از مشکلات و نیازهای استان را برطرف کند به همین باید یا با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های زیرساختی ایجادشده توسط معدن باید جبران شود

آسیب های زیرساختی ایجادشده توسط معدن باید جبران شود