مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 02:202020-09-18اجتماعي

2700دانش آموز یتیم و نیازمند در انتظار مهر مردم خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم اکنون دو هزار و 700 کودک یتیم دانش آموز تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم اکنون دو هزار و 700 کودک یتیم دانش آموز تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

مجید الهی راد شمار دانش آموزان تحت حمایت این نهاد را شش هزار نفر اعلام کرد و گفت: دو هزار و 700 نفر از این دانش آموزان یتیم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، وی با بیان اینکه سالانه از کمک های حامیان برای تهیه لوازم التحریر این کودکان استفاده می شود، خاطر نشان کرد: هم اکنون حدود 40 هزار نیکوکار حمایت کودکان نیازمند و ایتام این نهاد را برعهده دارند.

الهی راد همچنین تعداد ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی را نیز حدود پنج هزار و 800 نفر برشمرد و افزود: 90 نفر از این کودکان فاقد حامی هستند.

وی با بیان اینکه حامیان ماهیانه به صورت میانگین 20 هزار تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می کنند، اضافه کرد: این مبالغ به صورت مستقیم به حساب ایتام واریز می شود و کمیته امداد دخالتی در توزیع این کمک ها ندارد.

الهی راد خاطر نشان کرد: با توجه به بازگشایی مدارس هم اکنون این ایتام نیازمند کمک بیشتری از سوی خیرین هستند بنابراین هر شهروند می تواند حامی یکی از این ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2700دانش آموز یتیم و نیازمند در انتظار مهر مردم خراسان شمالی

2700دانش آموز یتیم و نیازمند در انتظار مهر مردم خراسان شمالی