مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 23:552020-09-18اجتماعي

تقویت آموزش مجازی در 6 ماه نخست سال تحصیلی


توصیه ما این است برای شش ماه و یا سه ماه اول سال تحصیل، برنامه مجازی تحصیلی تقویت پیدا کند.

- مسعود دهقانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان، بابیان اینکه از اولین روز بازگشایی مدارس بازدید توسط همکاران بهداشت درمان شهرستان در حوزه بهداشت مدارس، بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای کارشناسان با برنامه روزانه در مقاطع ابتدایی متوسطه اول و دوم انجام شده، اظهار کرد: در مجموع فعلاً 140 بازدید انجام شده است که بالای 50 درصد پروتکل در مدارس را شاهد هستیم.

رییس مرکز بهداشت کاشان، با اشاره به اینکه، مجموع پروتکل ها تفکیک شده است، گفت: ماسک، فاصله اجتماعی در کلاس ها، ساعت کلاس ها و زنگ تفریح، آموزش، گندزدایی و خود خدمت گزاری که با چکمه و ماسک گندزدایی می کند یک آیتم است که با این آیتم ها و نتیجه 50 درصدی، روند قابل قبولی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه، ماسک زدن دانش آموز و معلمین فاصله بین دانش آموز و معلمی که تدریس می کند حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: در گندزدایی محیط و مدرسه ضعیف عمل شده است که لازم است در این زمینه تلاش بیشتری صورت بگیرد و نواقصی که در مدارس وجود دارد صد در صد مرتفع شود.

دهقانی بابیان اینکه، شک ندارم که کاشان در وضعیت قرمز است، افزود: با توجه به شرایط فعلی و روند افزایشی بیماران و موارد مثبت پی سی آر شهرستان کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت آموزش مجازی در 6 ماه نخست سال تحصیلی

تقویت آموزش مجازی در 6 ماه نخست سال تحصیلی