مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 23:352020-09-18پزشكي

افرادی که واکسن آنفلوانزا را دریافت می کنند


مرکز کنترل و پیشگیری از امراض چین پیشنهاد می کند گروه های اصلی و در خطر نخستین کسانی باشند که واکسن آنفلوانزا را دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی به نقل از سی جی تی ان، مرکز کنترل و پیشگیری از امراض چین پیشنهاد می کند گروه های اصلی و در خطر نخستین کسانی باشند که واکسن آنفلوانزا را دریافت می کنند.

از متخصصان بهداشت، کارمندان و افراد آسیب پذیر در مکان هایی که اجتماعات آنها از جمله مراکز مراقبت از سالمندان، خانه های سالمندان و خانه های رفاهی است، خواسته شده واکسن آنفلوانزا را بر اساس اولویت مصرف کنند.

این گروه ها میان چهار جمعیت کلیدی هستند که طبق پیشنهاد سی دی سی لازم است واکسن  آنفلوانزا را دریافت کنند تا همه گیری ویروس کرونا در فصل سرما را بتوان کنترل کرد.

جمعیت اصلی شامل افرادی مانند معلمان و دانش آموزان در مهدهای کودک، مدارس ابتدایی و متوسطه است؛ زندانیان و کارگران زندان، شهروندان 60 ساله و بالاتر که در خانه های خود اقامت دارند، کودکان از شش ماه تا پنج سال، بیماران با بیماری های مزمن، اعضای خانواده و مراقبان نوزادان زیر شش ماه و زنان باردار یا زنانی که برای بارداری در فصل  آنفلوانزا آماده می شوند نیز در این دسته قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرادی که واکسن آنفلوانزا را دریافت می کنند

افرادی که واکسن آنفلوانزا را دریافت می کنند