مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 11:452020-09-18سياسي

دست خط امام خمینی (ره) در سالروز تشکیل نیروهای سه گانه سپاه


 مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در سالروز تشکیل نیروهای سه گانه سپاه دست خط مبارک حضرت امام خمینی (ره) به عنوان سند تاریخی بسیار مهم و کمتر دیده شده را منتشر کرد.

- دست خط امام خمینی (ره) در سالروز تشکیل نیروهای سه گانه سپاه  مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در سالروز تشکیل نیروهای سه گانه سپاه دست خط مبارک حضرت امام خمینی (ره) به عنوان سند تاریخی بسیار مهم و کمتر دیده شده را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، بیست و ششم شهریورماه که یادآور یکی از اقدامات راهبردی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) در مسیر تحقق اقتدار و قدرت بلامنازع انقلاب اسلامی است سند مهمی را منتشر کرد.

سی وپنج سال پیش در چنین روزی، امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه)؛ امید مستضعفان جهان با دوراندیشی و عزم و اراده انقلابی و پیش بینی مدبرانه ای که از شرایط سیاسی، نظامی و امنیتی آن مقطع جنگ و شرایط آینده منطقه داشتند، طی حکمی فرمانده وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را براساس اصل 150 قانون اساسی مامور تشکیل نیروهای سه گانه زمینی، هوایی و دریایی قوی کردند.

معظم له با تصریح به نقش سپاه در نگهبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و یادآوری این مهم که انجام این نقش بدون آمادگی کامل سپاه از جهت تجهیزات و آرایش جنگی و فنون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست خط امام خمینی (ره) در سالروز تشکیل نیروهای سه گانه سپاه

دست خط امام خمینی (ره) در سالروز تشکیل نیروهای سه گانه سپاه