مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 10:352020-09-18سياسي

هدف استکبار به زانو درآوردن ایران است


امروزه هدف اصلی جبهه استکبار به خیال باطل خودشان، به زانو درآوردن ایران به عنوان محور و نماد مقاومت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، حجت الاسلام رضا سعادت فر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوای الهی، یگانه راه سعادت در دنیا و آخرت است و دلیل اصلی بی آبرو شدن، بی تقوایی است.

امام جمعه جیرفت با اشاره به اینکه در بحث عوامل ایجاد و موانع تشکیل دولت اسلامی به اتراف می رسیم که معمای آن خوشگذرانی در دنیا است، بیان داشت: اتراف از جمله عوامل مانع تشکیل دولت اسلامی و بی اعتنایی به دنیا از عوامل تشکیل دولت اسلامی است و مترفین، مرفهین بی درد و صاحبان ژن خوب که جزو قدرتمندان اقتصادی هم هستند در مسائل سیاسی هم وارد می شوند.

سعادت فر عنوان کرد: آیه های 34 و 35 سوره سبع، مرفهین بی درد را عامل مقابله گری با پیامبران می داند و اینها بزرگترین مانع بر سر راه اصلاحات پیامبران الهی بوده اند و اینها صاحبان زر، زور و تزویر هستند.

وی افزود: اگر یک جامعه ای دچار رفاه زدگی شود، نمی تواند دولت اسلامی بسازد و دولت اسلامی نتیجه جامعه ای زاهد است و مهمترین عامل گرایش جامعه به رفاه طلبی، همانا وفور امکانات مالی است زیرا او را به راحت طلبی دعوت می کند و به او فرصت صعود نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف استکبار به زانو درآوردن ایران است

هدف استکبار به زانو درآوردن ایران است