مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-18سياسي

گرانی بلیت کنسرت به نفع کیست؟


هنرمندان و فعالان عرصه موسیقی با چشم پوشی از فعالیت سایر هنرمندان عرصه های مختلف در روزهای کرونایی همچنان ترجیح می دهند تا در فضای مجازی به فعالیت مشغول باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از مهر، هنرمندان فعال حوزه موسیقی چند ماهی است که پس از شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید 19 تجربه‌های جدیدی را تجربه می‌کنند.

محدودیت‌های مربوط به فاصله‌گذاری و رعایت موارد بهداشتی، آن‌ها را از اجراهای زنده دور کرده و فضایی را فراهم آورده که برای خیلی از این هنرمندان دربرگیرنده تجربه‌هایی جالب توجه و برای برخی دیگر از فعالان عرصه موسیقی روزهای تلخ و ملال‌آوری را فراهم آورده، آنچنانکه بسیاری از همین هنرمندان به دلیل ناتوانی در تأمین معیشت زندگی دست به فروش سازهای خود زده‌اند! اتفاقی ناگوار و به شدت تلخ که خدا می‌داند از پس عبور کرونا چه روایت‌ها و داستان‌های تکان‌دهنده‌ای را می‌توان از آن استخراج کرد.

اکنون هفت ماهی می‌شود که از صدور اولین اطلاعیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تعطیلی و توقف فعالیت‌های هنری کشور به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد.

در حوزه تئاتر هنرمندان تلاشگر این عرصه نهایت تلاش خود را انجام داده‌اند تا با رعایت حداکثری شیوه نامه‌های بهداشتی چراغ تئاتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی بلیت کنسرت به نفع کیست؟

گرانی بلیت کنسرت به نفع کیست؟