مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 05:402020-09-18سياسي

نگران تکرار شرایط تلخ کرونایی در خوزستان هستیم


سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونای خوزستان گفت: با توجه اوضاع پیش آمده نگران تکرار شرایط تلخ کرونایی گذشته در خوزستان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا نجاتی شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با صدا و سیمای استانی، اظهار کرد: متأسفانه شرایط گذشته در حال تکرار شدن است و نگران بازگشت دوران تلخ و پر اضطراب اوج بیماری در استان هستیم.

وی افزود: از مردم استان انتظار می رود که توصیه ها را جدی بگیرند و شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

نجاتی عنوان کرد: با توجه به شرایطی که در کشور و استان حاکم است، همه ما موظف هستیم که پروتکل ها را رعایت کنیم تا جان خود و دیگران را حفظ و از این مرحله سخت و نفس گیر عبور کنیم.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونای خوزستان بر اهمیت زیاد و تأثیر بالای استفاده از ماسک در کنترل شیوع این اپیدمی تأکید کرد و گفت: اگرچه استان خوزستان، استانی با آب و هوای گرم است اما تحمل گرما قابل تحمل تر این بیماری و از دست رفتن عزیزان است.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص شیوه برگزاری آیین اربعین حسینی، اظهار داشت: در رابطه با اربعین، با توجه به شیوع بیماری در منطقه، در ایران و عراق نشست هایی میان مسئولان دو کشور برگزار شد و مسئولان عراق اعلام کردند امسال با توجه به شیوع کرونا اجازه برگزاری اربعین و مراسم پیاده روی به سوی کربلای معلا را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران تکرار شرایط تلخ کرونایی در خوزستان هستیم

نگران تکرار شرایط تلخ کرونایی در خوزستان هستیم