مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-18سياسي

کودکان آنلاین در قرنطینه کرونا (قسمت دوم)


پژوهش ها نشان داده خانواده هایی که برای فرزندشان اهمیت قائل هستند و به حرف های آنها گوش می دهند و با او همدلی می کنند، تا حدودی می توانند از گرایش افراطی نوجوان به موبایل و فضای مجازی جلوگیری کنند.

- ایسنا/مازندران پژوهش ها نشان داده خانواده هایی که برای فرزندشان اهمیت قائل هستند و به حرف های آنها گوش می دهند و با او همدلی می کنند، تا حدودی می توانند از گرایش افراطی نوجوان به موبایل و فضای مجازی جلوگیری کنند.

به دلیل پیچیدگی‏ های عـصر ارتباطات، توجه به موضوع مدیریت ارتباط در ابعاد گوناگون ضــروری است؛اگر چه بخــش مهمی از مدیریت کلان فـضای مجازی به عهده حکومت است و این نهاد نقـش اصلی را در مدیریت اولیه فضای مـجازی به عهده دارند اما خانواده و اعضـاء آن نیز که عمدتا نقش تولید، توزیع و مصرف محصولات رسانه ای را به عـهده دارند در مدیریت بر فضای مجـازی نقش بی بدیلی دارند بنابراین نبـاید از خود سلب مســـئولیت کنند و حالتی انفعالی به خود بگیرند.

در سطح نهاد خانواده باید این سئوالات را پاســـخ داده که به ‏راستی با توجه به ویژگی‏ های فناوری ارتباطـات و وجود انبوهی از اطلاعات صحیح و سقیم، چه مقدار و چه نوعی از آن ها در چه زمانی مورد نیاز ماست؟ چه مقدار و چه نوعی را می‏ توانیم و باید برای دیگران توزیع کنیم؟ چه مقدار و چه نوعی را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان آنلاین در قرنطینه کرونا (قسمت دوم)

کودکان آنلاین در قرنطینه کرونا (قسمت دوم)