مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-18اجتماعي

پیش بینی کمک 8میلیاردی خیرین گیلانی به دانش آموزان مددجوی کمیته امداد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حسین جهانگیری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمیته امداد همواره در جشن عاطفه ها وظیفه خود را به درستی انجام داده است، اظهار کرد: یکی از وظایف کمیته امداد کمک به نیازمندان در ایام مختلف سال است که یکی از این موارد کمک به جمع آوری و تهیه وسایل مدرسه و لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند است.

وی با اشاره به آغاز طرح شور عاطفه ها در استان گیلان گفت: طرح شور عاطفه ها با شعار همدل می شویم برای مهربانی در مهر هم زمان با طرح پویش همدل و باهدف تأمین لوازم التحریر دانش آموزان مددجوی کمیته امداد آغاز شده است.

قائم مقام کمیته امداد استان گیلان با اذعان به اینکه این نهاد یک رویکرد جدید در راستای حمایت از دانش آموزان مددجوی کمیته امداد را آغاز کرده است، تصریح کرد: همواره مهم ترین مشکل و دغدغه برخی از دانش آموزان مدد جوی کمیته امداد تهیه لوازم التحریر لازم برای آغاز سال تحصیلی بوده است که در این خصوص کمیته امداد امسال با رویکرد جدید جشن عاطفه ها را برای تأمین نیاز این دسته از دانش آموزان قرار داده و بسیار امیدواریم امسال کمک های مردم خیر گیلان به هشت میلیارد تومان برسد.

جهانگیری از آمادگی دفاتر 31 گانه کمیته امداد برای دریافت کمک های مردمی و خیرین خبر داد و افزود: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی کمک 8میلیاردی خیرین گیلانی به دانش آموزان مددجوی کمیته امداد

پیش بینی کمک 8میلیاردی خیرین گیلانی به دانش آموزان مددجوی کمیته امداد