مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 04:152020-09-18سياسي

نقشه راه هوافضا در «جهش تولید» تدوین می شود/ لزوم انسجام حوزه فضایی در کشور


سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از اقدام این کمیسیون برای تدوین نقشه راه هوافضا در راستای راهبردهای تحقق شعار «جهش تولید» خبر داد و گفت: این موضوع در دست بررسی کارگروه های مربوطه است.

- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از اقدام این کمیسیون برای تدوین نقشه راه هوافضا در راستای راهبردهای تحقق شعار جهش تولید خبر داد و گفت: این موضوع در دست بررسی کارگروه های مربوطه است.

حجت اله فیروزی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه موضوع بررسی انسجام حوزه هوافضا و فناوری فضایی کشور در دست بررسی در کمیته صنایع هوافضا و فناوری های نوین قرار دارد اما هنوز به طرح تبدیل نشده است، گفت: این موضوع در ذیل کارگروه های مربوطه دنبال می شود.

عضو کمیته صنایع هوافضا و فناوری های نوین با بیان اینکه ما در این کمیته بررسی طرح جهش تولید را برای بخش دانش بنیان کشور در دستور کار قرار داده ایم، ادامه داد: موضوع فناوری فضایی نیز به عنوان یکی از ماموریت های راهبردی جهش تولید دیده شده است و براین اساس برای رسیدن به انسجام در این حوزه نیازمند تدوین نقشه راه هستیم.

وی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان ظرفیت مناسبی در حوزه رونق تولید و تامین نیازهای داخلی دارند، گفت: باید از این شرکت ها در زمینه مالیات، بیمه، شرکت در مناقصات و مواردی از این قبیل حمایت ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه هوافضا در «جهش تولید» تدوین می شود/ لزوم انسجام حوزه فضایی در کشور

نقشه راه هوافضا در «جهش تولید» تدوین می شود/ لزوم انسجام حوزه فضایی در کشور