مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 04:052020-09-18سياسي

محبت و مودت، وظیفه منتظران در عصر غیبت


قائم مقام بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) گفت: اساس خلقت عالم آفرینش، بر «محبّت» پایه گذاری شده است و اساس هدایت نیز، محبّت است.

اساس و انگیزه حرکت هم محبت است و هر مُحِبّی به سوی محبوب خود حرکت می کند و با محبوب خودش محشور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین حدائق یکی از وظایف منتظران در عصر غیبت را این گونه بیان کرد: در پایان زیارت آل یاسین، امام زمان(عج) به ما می آموزد که به امام خود اینگونه عرضه بداریم : ای امام زمان! یاری و نصرت من در اختیار شماست و من برای یاری شما کاملاً آماده هستم و با جان خود و اموال و آبرو و همه امکاناتم شما را یاری خواهم نمود و این آمادگی، ریشه در مودّت و محبتی کاملاً بی آلایش و عاشقانه دارد.

  یکی از معضلات بزرگ اسلام که ریشه بسیاری از مشکلات امروز جوامع اسلامی نیز هست، این بود که در روز غدیر، بیش از یکصدهزارنفر با علی بن أبیطالب بیعت نمودند، اما هفتاد روز که گذشت، این بیعت به فراموشی سپرده شد و همه، علی را تنها گذاشتند و تمام انحرافات و تفرقه ها و کج روی ها و تحریف بخشی از دستورات دین و تعریف های غلط از قرآن که نمونه ای از آن را در گروهک های تکفیری نظیر داعش می توان ملاحظه نمود، بخاطر این است که آن نصرت و یاری ولیّ خدا تحقق پیدا نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبت و مودت، وظیفه منتظران در عصر غیبت

محبت و مودت، وظیفه منتظران در عصر غیبت