مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 19:102020-09-17سياسي

نگران بازگشت دوران پراضطراب اوج بیماری هستیم


سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان گفت: متاسفانه شرایط گذشته در حال تکرار شدن است و نگران بازگشت دوران تلخ و پراضطراب اوج بیماری در استان خوزستان هستیم.

- ایسنا/خوزستان سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان گفت: متاسفانه شرایط گذشته در حال تکرار شدن است و نگران بازگشت دوران تلخ و پراضطراب اوج بیماری در استان خوزستان هستیم.

رضا نجاتی اظهار کرد: متاسفانه شرایط گذشته در حال تکرار شدن است و نگران بازگشت دوران تلخ و پراضطراب اوج بیماری در استان خوزستان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از مردم عزیز استان خوزستان انتظار داریم توصیه ها را جدی گرفته و شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

با توجه به شرایطی که در کشور و استان حاکم است، همه ما موظفیم پروتکل ها را رعایت کنیم تا جان خود و دیگران را حفظ و از این مرحله سخت و نفس گیر عبور کنیم.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان با تاکید بر اهمیت و تاثیر استفاده از ماسک در کنترل شیوع این اپیدمی گفت: گرچه استان خوزستان استانی با آب و هوای گرم است اما تحمل گرما قابل تحمل تر از این بیماری و از دست رفتن عزیزان است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص شیوه برگزاری آیین اربعین حسینی اظهار کرد: در رابطه با اربعین با توجه شیوع بیماری در منطقه و در ایران و عراق نشست هایی میان مسئولان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران بازگشت دوران پراضطراب اوج بیماری هستیم

نگران بازگشت دوران پراضطراب اوج بیماری هستیم