مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 16:302020-09-17حوادث

مراسم فاتحه و عزا بهانه ی سارقان محتویات خودرو بود


زوجی که با حضور در مراسم عزاداری و خاکسپاری اقدام به سرقت محتویات خودروی افراد عزادار می کردند با اقدام کاراگاهان پلیس دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس؛ به نقل از ایلنا، رییس پلیس آگاهی استان از دستگیری زن و شوهری خبر داد که با حضور در مراسم عزاداری و خاکسپاری اقدام به سرقت محتویات خودروی افراد عزادار می کردند.

سرهنگ"پرویز نظری" اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در باغ فردوس کرمانشاه، تیمی از اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: کاراگاهان با انجام تحقیقات گسترده پی بردند سرنشینان 2 دستگاه خودروی تیبا و ام وی ام با مراجعه به مراسم خاکسپاری و فاتحه خوانی و شناسایی خودروهایی که از ایمنی لازم برخوردار نیستند اقدام به سرقت محتویات آنها می کنند.

سرهنگ نظری تصریح کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات خود زن و شوهری را شناسایی کردند که در سرقت های رخ داده نقش اصلی را داشتند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی منسجم آنها را دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه با بیان اینکه افراد دستگیر شده عنوان کردند سرقت های انجام شده با همدستی شخص دیگری که صاحب خودروی ام وی ام است انجام شده است، از تلاش برای دستگیری این فرد خبر داد و گفت: طبق استعلام ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم فاتحه و عزا بهانه ی سارقان محتویات خودرو بود

مراسم فاتحه و عزا بهانه ی سارقان محتویات خودرو بود