مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 16:102020-09-17اجتماعي

احداث مدرسه 4 کلاسه در بخش پلان شهرستان چابهار


مدرسه خیرساز 4 کلاسه روستای گزانی بخش پلان چابهار با حضور معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان چابهار و جمعی از مسئولان کلنگ زنی شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدرسه خیرساز 4 کلاسه روستای گزانی بخش پلان چابهار با حضور معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان چابهار و جمعی از مسئولان کلنگ زنی شد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی در این مراسم اظهار داشت: طرح نذر آب برای سومین سال متوالی توسط جمعیت هلال احمر در مناطق کم برخوردار استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی اجرا می شود.

محمودی افزود: تیم داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی در طرح نذر آب 3 حضور پیدا کردند تا خدمات درمانی و دارویی رایگان توسط پزشکان متخصص و فوق متخصص را انجام دهند و این تیم در مرکز جامع سلامت پلان مستقر می باشند.

وی گفت: با توجه به شرایط موجود کشور که درگیر بیماری کرونا و ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم در نظر داریم خدمات درمانی را به صورت سیار روستا به روستا انجام بدهیم.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: علاوه بر خدمات درمانی که در طرح نذر آب 3 انجام می شود توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان و توزیع بسته های معیشتی برای خانوارهای بخش پلان انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مدرسه 4 کلاسه در بخش پلان شهرستان چابهار

احداث مدرسه 4 کلاسه در بخش پلان شهرستان چابهار