مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 14:452020-09-17سياسي

ضرورت تقویت روحیه بسیجی در رسانه ها


امام جمعه تبریز با تاکید بر رعایت تقوای رسانه ای گفت: فعالان رسانه ای باید با تقویت روحیه بسیجی در رسانه ها، در برابر جنگ رسانه ای دشمن رویکرد آفندی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر رسانه ها گفت: این بیانیه به عنوان منشور چهل ساله آینده کشور، باید مأموریت ویژه رسانه ها باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین تاکید کرد: رسانه ها همانگونه که انتقادات را برجسته می کنند، کارهای خوب را هم برجسته کنند و در حمایت از ادارات و نهادها رفتار منطقی و دقیق داشته باشند.

امام جمعه تبریز نگاه سنتی به رسانه ها را آفت دانست و گفت: باید با ارتقای سواد رسانه ای، درک صحیحی از فضای مجازی ایجاد شود.

وی با انتقاد از عدم توجه کافی به رسانه های خارج از مرکز در ارزش گذاری خبری گفت: نمایندگان رسانه های فعال شهرستانی باید در ساختارهای تصمیم ساز رسانه ای حضور داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نبود ساز و کار مشخص برای حمایت از رسانه ها در افشای تخلفات را آفت دیگر فضای رسانه ای عنوان کرد و افزود: شکایت از رسانه ها نباید باعث از بین رفتن مطالبه گری شود، البته مطالبه گری باید با دقت و انصاف و به دور از توهین باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به نقش اساسی رسانه ها در بیداری غافلین و ایجاد نشاط و امید در جامعه، بر وجود ساز و کار مشخص برای ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت روحیه بسیجی در رسانه ها

ضرورت تقویت روحیه بسیجی در رسانه ها