مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 14:102020-09-17سياسي

استان ها در برنامه هفتم توسعه اختیارات بیشتری داشته باشند


برنامه هفتم توسعه با نگاه تمرکززدایی و دادن اختیارات بیشتر به استان ها تهیه و تدوین شود.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: برنامه هفتم توسعه با نگاه تمرکززدایی و دادن اختیارات بیشتر به استان ها تهیه و تدوین شود.

اکبر بهنامجو 27 شهریور در شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل با قدردانی از توجه ویژه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای دریافت نظرات استانی در تهیه و تدوین برنامه هفتم توسعه کشور اظهار کرد: بر همین اساس مسئولان دبیرخانه مجمع با حضور در استان اردبیل ضمن بازدید از ظرفیت های بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری با دیدگاه های مسئولان بخش خصوصی و دولتی آشنا شدند.

وی خاطرنشان کرد: این اولین بار است که به استان ها فرصت داده شده تا در تهیه برنامه پنج ساله توسعه دخالت کرده و به نوعی دیدگاه های کارشناسی خود را بیان کنند که امیدواریم مجمع تشخیص مصلحت و مجلس در تدوین و تصویب این برنامه سعی کنند تا معایب گذشته برطرف و مزیت استان ها در توسعه بخش های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

رییس شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل به جایگاه ممتاز این استان در بخش کشاورزی و افزایش تولیدات و صادرات در این بخش اشاره کرد و گفت: در کنار رفع موانع سرمایه گذاران باید از صنایع فرآوری حمایت شده و جلوی خام فروشی محصولات گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان ها در برنامه هفتم توسعه اختیارات بیشتری داشته باشند

استان ها در برنامه هفتم توسعه اختیارات بیشتری داشته باشند