مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 12:452020-09-17حوادث

کشف بیش از 2 تن موادمخدر در مرزهای جنوب شرق کشور


فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از 2 تن موادمخدر توسط دریابانان پایگاه دریابانی چابهار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر گفت: دریابانان استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از فعالیت یک باند بزرگ و حرفه‌ای قاچاق موادمخدر در حوزه‌ی دریای عمان دست یافته و با تشدید اقدامات کنترلی، کشف محموله سنگین مواد افیونی را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه بیان کرد: پس از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی هدفمند و برنامه‌ریزی عملیاتی دقیق، مسیرهای احتمالی تردد سوداگران مرگ و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و چندین تیم عملیاتی و پوششی به منطقه اعزام و با اجرای طرح مهار و گماردن کمین‌های هدفمند موفق شدند این محموله سنگین موادمخدر را کشف کنند.

وی افزود: سوداگران مرگ که قصد داشتند محموله موادمخدر را به وسیله یک دستگاه خودرو به عمق کشور منتقل کنند زمانی که خود را در محاصره مأموران دیدند قصد فرار داشتند که مأموران پس از صدور فرمان ایست، جهت متوقف کردن خودرو، با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی می‌کنند و در نهایت پس از تعقیب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 2 تن موادمخدر در مرزهای جنوب شرق کشور

کشف بیش از 2 تن موادمخدر در مرزهای جنوب شرق کشور