مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 10:052020-09-17سياسي

دشمن می خواهد انقلاب اسلامی را به دست انقلابیون از بین ببرد


نماینده ولی فقیه در سپاه بااشاره به شهادت امام حسین(ع)توسط گروهی ازمسلمانان50 سال بعداز وفات پیامبر(ص)گفت: امروز نیز دشمن به این نتیجه رسیده انقلاب را باید به دست انقلابیون از بین ببرد.

- قم- نماینده ولی فقیه در سپاه بااشاره به شهادت امام حسین(ع)توسط گروهی ازمسلمانان50 سال بعداز وفات پیامبر(ص)گفت: امروز نیز دشمن به این نتیجه رسیده انقلاب را باید به دست انقلابیون از بین ببرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی، پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم آیین افتتاح مرکز بسیج اساتید و نخبگان خواهر حوزه علمیه جامعه الزهرا (س)، با اشاره به نقش حادثه عاشورا در ماندگاری دین اسلام گفت: عاشورا طلوع بی غروبی بود که تا امروز و در همه ادوار تاریخ باعث ماندگاری این نهضت شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه راهبرد ما در برابر جنگ سخت دشمن مطابق دستور قرآن جهاد اصغر است، گفت: ما متجاوز نیستیم ولی به متجاوزان نیز امان نخواهم داد و در برابر تهاجم فکری و فرهنگی دشمن با راهبرد جهاد کبیر وارد میدان می شویم.

وی یک از ویژگی های فرهنگ دفاع مقدس را فدا کردن همه چیز خود را برای دفاع از دین خدا دانست و افزود: این فرهنگ، امروز تلاش و فداکاری برای ماندن انقلابی است که تولد جدید اسلام ناب را رقم زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن می خواهد انقلاب اسلامی را به دست انقلابیون از بین ببرد

دشمن می خواهد انقلاب اسلامی را به دست انقلابیون از بین ببرد