مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 09:352020-09-17سياسي

طرح توسعه بیمارستان خاتم الانبیای نطنز افتتاح شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از افتتاح طرح توسعه بیمارستان خاتم الانبیای نطنز از طریق ویدئو کنفرانس توسط رییس جمهور خبر داد و گفت: نطنز می تواند به عنوان قطب گردشگری سلامت معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طاهره چنگیز پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران نطنزی اظهار داشت: طرح توسعه بیمارستان خاتم الانبیا ی نطنز با حضور استاندار اصفهان و توسط ریاست جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد و با 75 تخت بستری در اختیار مردم قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مجموعه ای که به بهره برداری رسید، از نظر فضای بستری، آی سی یو، اتاق های عمل، آزمایشگاه و بخش تصویربرداری مطابق با استانداردهای روز تهیه شده است و تمامی تأسیسات مورد نیاز بیمارستان که برای کارکرد قابل اطمینان ضروری است کاملاً نوسازی شده و برای خدمت به شهروندان ارائه می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: توسعه هایی که در بخش درمان استان از جمله بیمارستان خاتم الانبیا در نظر گرفته می شود مطابق با نقشه درمان استانی است و منطبق با سطح بندی، تجهیزات و امکانات هم برای مراکز درمانی فراهم می شود.

وی بیان داشت: سطح بندی تجهیزات و خدمات بر اساس معیارهایی صورت می گیرد که یک بخش آن مربوط به نیاز واقعی شهرستان ها بر اساس جمعیت، مساحت و غیره است و بخش های دیگر بحث در دسترس بودن امکانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه بیمارستان خاتم الانبیای نطنز افتتاح شد

طرح توسعه بیمارستان خاتم الانبیای نطنز افتتاح شد