مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-17بين الملل

انصارالله یمن: اتفاق جدیدی نیفتاده؛ سازشکاران مدت هاست با اسراییل رابطه دارند


سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت که سازش با رژیم صهیونیستی در واقعیت چیزی را تغییر نمی دهد، چرا که سازشکاران پیش از این همه چیز در اختیار این رژیم قرار داده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن در مصاحبه ای بر موضع این جنبش در رد سازش تأکید کرد و گفت که انصارالله همواره در کنار مسأله فلسطین و فلسطینیان خواهد ماند.

  رییس هیأت مذاکره کننده صنعاء، به شبکه المسیره گفت که موضوع فلسطین یک مسأله عربی و اسلامی است، موضوعی که به گفته وی مصداق حق در برابر باطل است و نمی توان هیچ گامی در راستای سازش و شناسایی رژیم صهیونیستی را پذیرفت.

عبدالسلام، علنی کردن سازش کشورهای امارات و بحرین را یک اقدام تبلیغاتی آمریکا و اسراییل دانست و افزود: این سازش در واقعیت چیزی را نمی تواند تغییر دهد؛ آن ها پیش از این در جریان سازش محرمانه همه چیز را به رژیم صهیونیستی داده بودند.

سخنگوی جنبش انصارالله با بیان اینکه رژیم اسراییل در بسیاری از جنگ ها منطقه از جمله جنگ یمن مشارکت وسیع دارد، گفت که مردم یمن در معرض تجاور و حمله قرار گرفت، چرا که از مدت ها پیش موضع مقابله با دشمن اسراییلی را اتخاذ کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله یمن: اتفاق جدیدی نیفتاده؛ سازشکاران مدت هاست با اسراییل رابطه دارند

انصارالله یمن: اتفاق جدیدی نیفتاده؛ سازشکاران مدت هاست با اسراییل رابطه دارند