مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-17سياسي

نیمی از مأموریت های اورژانس هوایی مربوط به حوادث ترافیکی است


رییس اورژانس هوایی کشور در بجنورد گفت: براساس آمارهای به دست آمده 50 درصد مأموریت های اورژانس های هوایی مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد محمد سرور در جمع خبرنگاران طی سفر به خراسان شمالی اظهار کرد: اورژانس هوایی این استان به عنوان آخرین مرکز کشور طی هفته آینده اجرایی می شود.

وی با اشاره به اهمیت اورژانس هوایی در کشور اظهار کرد: خدمات ارائه شده از سوی اورژانس هوایی، به روز، پیچیده و خاص بوده و نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمت مطلوب به جامعه هدف است.

رییس اورژانس هوایی کشور همچنین از خدمات رسانی به 600 هزار نفر در حوادث ترافیکی خبر داد و گفت: براساس آمارهای به دست آمده 50 درصد مأموریت های اورژانس های هوایی مربوط به حوادث ترافیکی بوده و پس ازآن سکته های قلبی، مغزی و همچنین رسیدگی به مادران باردار در رده های بعدی فراوانی خدمات اورژانس هوایی قرار دارند.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد پدهای نشست وبرخاست هلیکوپتر در نقاط مهم استان گفت: نقاط پرخطر و حادثه خیر جاده ای، تفرجگاه ها و اماکن مذهبی از جمله محل های موردنیاز برای محل فرود اورژانس هوایی است.

سرور ارائه خدمات اورژانس هوایی را بسیار گران قیمت توصیف کرد و افزود: این اقدام برای خدمات خاص و تقاضاهای مهم انجام پذیر است و نمی توان برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از مأموریت های اورژانس هوایی مربوط به حوادث ترافیکی است

نیمی از مأموریت های اورژانس هوایی مربوط به حوادث ترافیکی است