مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 04:202020-09-17پزشكي

شیادی برخی داروخانه ها با پیش فروش واکسن آنفلوآنزا!


شاید تصورش را نمی کردیم که یک روز از پیش خرید سکه و خودرو و ماشین به پیش خرید واکسن برسیم! همه ساله در آستانه فصل سرما داروخانه ها و مراکز درمانی اقدام به ارائه واکسن آنفلوآنزا می کردند و پزشکان و مسئولان بهداشتی هم برای برخی گروه های پر خطر نظیر زنان باردار، - به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از جوان انلاین، امسال، اما نگرانی همزمانی آنفلوآنزا و کرونا که با سرد شدن هوا می‌تواند سرکش‌تر هم بشود، موجب شده تا توصیه به تزریق واکسن آنفلوآنزا برای گروه‌های پر خطر، رنگ تأکید به خود بگیرد.

با وجود تمام این تأکیدها و توصیه‌ها و به‌رغم آنکه بنا به توصیه پزشکان و متخصصان بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا از نیمه شهریور ماه تا نیمه مهر ماه است، هنوز هیچ واکسنی در داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی درمانی توزیع نشده‌است! این مسئله موجب شده تا مردم علاوه بر نگرانی‌هایی که بابت ابتلا به کرونا دارند، نگران ابتلا به آنفلوآنزا هم باشند.

در این میان یک خبر قابل‌تأمل تا حدودی از برخی نگرانی‌ها می‌کاهد؛ پزشکان پیش‌بینی می‌کنند اپیدمی کرونا و رعایت تأکیدهای بهداشتی موجب خواهد شد تا ویروس آنفلوآنزا کمی سر به زیرتر شود و زمینه‌های ابتلا به این ویروس کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیادی برخی داروخانه ها با پیش فروش واکسن آنفلوآنزا!

شیادی برخی داروخانه ها با پیش فروش واکسن آنفلوآنزا!