مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 15:052020-09-16سياسي

مدیران در ارائه گزارشات مرتبط با عفاف و حجاب محافظه کارانه عمل نکنند


استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دستگاه های متولی عفاف و حجاب در جامعه در بحث گزارش دهی و بیان واقعیت های جامعه محافظه کارانه رفتار می کنند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دستگاه های متولی عفاف و حجاب در جامعه در بحث گزارش دهی و بیان واقعیت های جامعه محافظه کارانه رفتار می کنند، گفت: باید واقعیت ها در رابطه با این موضوع بیان شود.

اقبال عباسی 26 شهریورماه در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه حساسیت در بحث مبارزه با موادمخدر باید در بین همه آحاد جامعه به ویژه خانواده ها افزایش پیدا کند، اظهار کرد: طبق آمارهای رسمی 3.

5 درصد جمعیت استان گرفتار معضل اعتیاد هستند و هزینه ای معادل 5 برابر اعتبارات عمرانی استان صرف هزینه های استعمال دخانیات و موادمخدر در استان می شود و این موضوع بسیار نگران کننده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: افزایش گرایش دختران و زنان به مقوله اعتیاد و کاهش سن اعتیاد یکی دیگر از نگرانی ها در بحث مبارزه باموادمخدر است، باید متولیان مبارزه با موادمخدر به این مسائل و آسیب هایی که می تواند در پی داشته باشد، توجه ویژه ای شود.

وی با بیان اینکه دشمنان با نسل آسیب دیده و درگیر معضلات اجتماعی کاری ندارند، عنوان کرد: مشکل دشمنان جمهوری اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران در ارائه گزارشات مرتبط با عفاف و حجاب محافظه کارانه عمل نکنند

مدیران در ارائه گزارشات مرتبط با عفاف و حجاب محافظه کارانه عمل نکنند