مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 11:502020-09-16سياسي

پیشنهاد زالی برای کاهش کرونا در کلان شهرتهران


فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهرتهران کاهش حضور کارکنان را یکی از موثرترین اقدامات برای کنترل ترددها و کاهش ترافیک در کالبد شهر دانست و پرهیز از تاخیر در اجرای مصوبات مثل اعمال محدودیت ها و کنترل ترددهای درون شهری و برون شهری را خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، در جلسه شورای فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران که با حضور جمعی از مسئولان و معاونین بهداشتی سه دانشگاه مستقر در تهران تشکیل شد، دکتر علیرضا زالی به تبیین وضعیت تهران در روزهای اخیر پرداخت و با بیان این که حجم بیماران و چگالی جمعیتی در هیچ نقطه‌ای از کشور با تهران قابل مقایسه نیست، درباره چالش‌های تهران در رویارویی با ویروس کووید 19، گفت: فصل مشترک رفع مسایل پیش روی تهران تامین منابع و کاهش بروکراسی‌های اداری است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزنده اعضای شورای فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا، خواستار همگرایی، تعامل و استمرار خدمات بهداشتی و درمانی به مردم در بالاترین سطح شد.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهرتهران با بیان این که با اتکا به همگرایی و تعامل دانشگاه‌های علوم پزشکی، بسیاری از گردنه‌های سخت بیماری کرونا را با موفقیت پشت سرگذاشته ایم، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد زالی برای کاهش کرونا در کلان شهرتهران

پیشنهاد زالی برای کاهش کرونا در کلان شهرتهران