مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 11:352020-09-16اقتصادي

توصیه همتی به خریداران ارز چیست؟


رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه نرخ های ارز در بازار، اقتصادی نیستند و دوام نخواهند داشت، به مردم توصیه کرد: دارایی خود را در معرض ریسک بازار ارز قرار ندهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ،عبدالناصر همتی در پست اینستاگرامی خود درباره بازار ارز، نوشت: از چند هفته پیش دولت آمریکا با طرح لغو تمام معافیت‌های تحریمی و راه‌اندازی ماشین تبلیغاتی خود توسط رسانه‌های وابسته، آخرین تلاش‌های خود را برای ایجاد التهاب در بازار ارز کلید زد.

وی افزود: به نظر نمی‌رسد اقدام دیگری برای استفاده در فشار حداکثری باقی مانده باشد.

آمریکایی‌ها از این کار بیشتر هدف تبلیغاتی دارند و طبیعی است که نوسان گیران و سودجویان در بازار ارز برای بهره‌گیری از فضای تبلیغاتی تلاش لازم به عمل بیاورند.

نرخ‌های ارز در بازار دوام نخواهد داشت رییس کل بانک مرکزی ادامه داد: پیش از این هم گفتم که ثبات بازار ارز برای بانک مرکزی اولویت دارد و در حاشیه نرخ بازار نسبت به عرضه سنگین اقدام و اجازه آربیتراژ و نوسانگیری نخواهد داد.

همتی در ادامه اظهار کرد: بانک مرکزی ضمن افزایش عرضه در بازار ثانویه تسهیل و تسریع تامین ارز واردکنندگان در این بازار به پتروشیمی‌ها، فولادی‌ها و معدنی‌ها اعلام کرد که آنها نیز می‌توانند ارز حاصل از صادرات خود را علاوه بر صرافی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه همتی به خریداران ارز چیست؟

توصیه همتی به خریداران ارز چیست؟