مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 10:302020-09-16اقتصادي

فروش اقساطی 41 هزار واحد مسکن مهر در پردیس+جزییات


مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از فروش اقساطی 41 هزار واحد مسکن مهر در این شهر جدید خبر داد و گفت: تاکنون 45 هزار واحد نیز افتتاح شده است.

- جی پلاس، مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس روز چهارشنبه 26 شهریورماه در جریان بازدید مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر از این شهر جدید به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر پردیس پرداخت و با اشاره به آماده افتتاح بودن 13 هزار و 400 واحد مسکن مهر گفت: تحویل این واحدها از هفته گذشته آغاز شده است.

تلاش می کنیم روزانه یک تا دو بلوک ساختمانی را به متقاضیان تحویل دهیم و به موازات آن نیز پیگیر تکمیل نواقص سایر واحدها هستیم.

ایسنا نوشت؛ او با بیان اینکه خوشبختانه برخی از مشکلات واحدهای مسکن مهر پردیس، نظیر انشعابات آب، برق و گاز، مرتفع شده است، افزود: تعداد دو هزار و 950 واحد از فاز 11، دو هزار و 500 واحد از هشت، دو هزار واحد از فاز پنج و 150 واحد از فاز 9 قدیم، استعداد افتتاح در آبان ماه را دارند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس همچنین از دریافت مبلغ 280 میلیارد تومان از تسهیلات هزار میلیارد تومانی بانک مسکن برای تکمیل پروژه های مسکن مهر این شهر جدید خبر داد و گفت: مسوولان این بانک، قول پرداخت 120 میلیارد تومان دیگر را در هفته آینده به ما داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش اقساطی 41 هزار واحد مسکن مهر در پردیس+جزییات

فروش اقساطی 41 هزار واحد مسکن مهر در پردیس+جزییات