مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 07:202020-09-16اقتصادي

ثبت اطلاعات پرداخت های حمایتی، مبنای دریافت معافیت مالیاتی خیریه ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس بند ح تبصره 17 قانون بودجه سال 1399 کشور، تمامی دستگاه های موضوع ماده (29) قانون برنامه ششم توسعه از جمله نهاد های عمومی غیردولتی و بنیاد ها که به هر شکل از اقشار آسیب پذیر حمایت می کنند، - میرمالک گفت: نهاد های عمومی غیردولتی و بنیاد ها که از اقشار آسیب پذیر حمایت می کنند، مکلفند همه کمک های خود را از طریق حواله های الکترونیک انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس بند ح تبصره 17 قانون بودجه سال 1399 کشور، تمامی دستگاه های موضوع ماده (29) قانون برنامه ششم توسعه از جمله نهاد های عمومی غیردولتی و بنیاد ها که به هر شکل از اقشار آسیب پذیر حمایت می کنند، مکلفند همه حمایت ها و کمک های خود را به افراد حقیقی صرفاً از طریق حواله های الکترونیک ساتنا و پایا انجام دهند.

مریم میرمالک مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این مطلب گفت: اجرای این بند، می تواند نقشی موثر در ارتقای شفافیت عملکرد موسسات خیریه خصوصی و مردم نهاد ایفا کند.

وی با بیان اینکه موسسات خیریه در تمامی کشور ها از ارکان بخش رفاه اجتماعی به شمار می روند، افزود: با این وجود، در صورت نبود نظارت مناسب و دقیق، امکان استفاده از عنوان خیریه برای پولشویی و سوءاستفاده محتمل است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت اطلاعات پرداخت های حمایتی، مبنای دریافت معافیت مالیاتی خیریه ها

ثبت اطلاعات پرداخت های حمایتی، مبنای دریافت معافیت مالیاتی خیریه ها