مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 07:102020-09-16حوادث

واکنش پلیس به انتشار کلیپ درگیری مامور با موتورسوار متخلف در مشهد


معاون اجتماعی پلیس راهورناجا گفت: عامل انتشار کلیپ درگیری مامور با موتورسوار متخلف، بدون اعلام واقعیت و به قصد تخریب و زیر سؤال بردن پلیس، فقط صحنه دستگیری فرد مذکور را منتشر کرده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ عین اله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص کلیپی تحت عنوان ضرب و شتم راکب موتورسیکلت توسط راهور در استان خراسان رضوی گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت های متخلف محدوده میدان فهمیده، عوامل پلیس راهور منطقه 2 راهور شهر مشهد تعدادی موتورسیکلت متخلف را متوقف و به داخل کفی حمل موتور منتقل کردند.

وی گفت: در حالیکه تقریبا طرح خاتمه یافته بود یک نفر از شهروندانی که موتورسیکلتش همان ابتدای طرح به علت ارتکاب تخلفات رانندگی( مشمول انتقال به پارکینگ بوده ) در بالای کفی حمل موتور قرار داشته، با دو نفر از دوستانش تماس گرفت.

سرهنگ جهانی تصریح کرد: فرد مذکور دوستانش را به صحنه فراخواند و به محض رسیدن دوستانش یکی از آنها با هویت معلوم (تبعه عراق) به بالای کفی  رفته و ضمن گشودن درب آن، دو دستگاه از موتورسیکلتها را با پایین پرتاب کرد تا به موتورسیکلت خودش که در لابلای سایر موتور ها بوده دست یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پلیس به انتشار کلیپ درگیری مامور با موتورسوار متخلف در مشهد

واکنش پلیس به انتشار کلیپ درگیری مامور با موتورسوار متخلف در مشهد