مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 05:452020-09-16سياسي

مدیر عامل جدید سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح منصوب شد


امیر «فرشاد نجفی پور» با حکم وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح منصوب شد.

- امیر فرشاد نجفی پور با حکم وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح با حضور وزیر دفاع؛ روسای سازمان های عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات وزارت دفاع، معاونین و مدیران عامل سازمان های وزارت دفاع در ستاد سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح برگزار شد.

امیر سرتیپ حاتمی در این مراسم، سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) و زیرمجموعه های آن را یکی از سازمان های مهم و محوری وزارت دفاع عنوان کرد و گفت: این سازمان به عنوان یک سازمان خدمات رسان به کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح از اهمیت و جایگاه ویژه ای در سطح کشور برخوردار است.

وی با بیان مأموریت ویژه ساتا در حوزه های مختلف اجتماعی و اقتصادی تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح دارای نقش آفرینی های متعدد و ارزشمندی در سطح جامعه بوده و بر پایه برنامه ریزی دقیق، خردورزی، مدیریت شایسته و مطلوب، باید فرآیند خدمت رسانی به آحاد شاغلین نیروهای مسلح و به ویژه بازنشستگان نیروهای مسلح را به شایستگی هر چه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر عامل جدید سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح منصوب شد

مدیر عامل جدید سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح منصوب شد