مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-16سياسي

اطلاعیه دادگستری فارس درباره پرونده «نوید افکاری»


روابط عمومی دادگستری استان فارس در پاسخ به شبهات مطرح شده در مورد پرونده نوید افکاری اطلاعیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از میزان، متن این اطلاعیه به شرح زیر است: با توجه به مطالب خلاف واقعِ منتشر شده طی روز‌های اخیر که یا حکایت از عدم اطلاع انتشاردهندگان ازجزییات حقوقی پرونده مرحوم نوید افکاری دارد یا نشانگر برخی غرض ورزی‌های سیاسی است، ضرورتا و جهت تنویر افکار هموطنان عزیز توضیحاتی ارائه می‌گردد.

پرونده آقای نوید افکاری در چندین مرجع صالح قضایی و با بررسی قضات متعدد مورد بررسی قرار گرفته و جلسات دادگاه با حضور وکیل و به صورت علنی در دادگاه کیفری تشکیل شده و رای صادره نیز در دیوانعالی کشور مورد بررسی مجدد قرار گرفته و پس از طی این مراحل قضایی، برای تمامی قضات بررسی کننده ارتکاب جرم از ناحیه محکوم به اثبات رسیده و بر همین اساس آقای نوید افکاری به قصاص محکوم شده است.

ادله قضات برای رای در این پرونده متعدد بوده و علم محکمه با دلایل متنوع و متعدد حاصل شده است، از اقرار‌های صریح در مراحل مختلف پرونده گرفته تا بررسی‌های فنی مخابراتی و شواهد شهود و.

، به فرض محال اگر در مورد هر یک از این ادله نقصی صورت گیرد که در مورد این پرونده چنین نیست حکم صادر شده به دلیل تنوع ادله از لحاظ حقوقی زیر سوال نمی&zw


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه دادگستری فارس درباره پرونده «نوید افکاری»

اطلاعیه دادگستری فارس درباره پرونده «نوید افکاری»