مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 04:052020-09-16سياسي

تصمیمات لازم برای توسعه بست شرقی حرم حضرت معصومه سریعتر گرفته شود


نماینده ولی فقیه دراستان قم با گلایه از وضعیت نابسامان بست شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: تصمیمات لازم درباره توسعه اطراف حرم مطهر باید بسرعت اتخاذ شود.

- قم- نماینده ولی فقیه دراستان قم با گلایه از وضعیت نابسامان بست شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: تصمیمات لازم درباره توسعه اطراف حرم مطهر باید بسرعت اتخاذ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدمحمد سعیدی سه شنبه شب در نشست هیأت مدیره سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س)، که با حضور بهرام سرمست استاندار قم و سقاییان نژاد شهردار قم در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، با ابراز گلایه از وضعیت بست شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: انتظار ما از مدیران استان این است که بست شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س) هرچه سریع تر ساماندهی شود تا زائرین و مجاورین در تردد راحت تر باشند.

نماینده ولی فقیه در استان قم با تاکید بر تصمیمات لازم درباره توسعه اطراف حرم مطهر باید بسرعت اتخاذ شود تا کار متوقف نشود گفت: قم شهر اهل بیت (ع) است و هر کاری که در این شهر قرار است اتفاق بیافتد باید با غیرت و همت اهل بیتی و به بهترین شکل رقم بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات لازم برای توسعه بست شرقی حرم حضرت معصومه سریعتر گرفته شود

تصمیمات لازم برای توسعه بست شرقی حرم حضرت معصومه سریعتر گرفته شود