مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 13:352020-09-15سياسي

تعیین روش تأمین مالی پروژه راه آهن گرگان -بجنورد-مشهد به یک ماه دیگر موکل شد


رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی مشکل عدم اجرایی شدن راه آهن گرگان -بجنورد-مشهد را تأمین مالی آن عنوان کرد و گفت: روش تأمین مالی پروژه راه آهن گرگان -بجنورد-مشهد در جلسه ای با حضور تعدادی از وزرا طی یک ماه آینده تعیین می شود.

- سید محمد پاکمهر در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد از برگزاری جلسه نمایندگان استان خراسان رضوی، شمالی و گلستان با وزیر راه خبر داد و اظهار کرد: این جلسه به جهت تصمیم گیری برای راه آهن گرگان، بجنورد، مشهد برگزار و در آن موضوعات مربوط به این مسیر موردبررسی قرار گرفت.

وی از کلنگ زنی چندین باره این خط راه آهن توسط روسای جمهور مختلف و همچنین برخی مسئولین دیگر کشور تصریح کرد: این پروژه که طی 10 سال گذشته همواره مورد پیگیری نمایندگان و مردم این استان ها بوده اما اقدام موثری تاکنون انجام نشده است.

رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی ادامه داد: برای اجرای هر کیلومتر از این پروژه، 28 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و درمجموع این مسیر 510 کیلومتر خط راه آهن باید کشیده شود.

وی آستان قدس را یکی از پیمانکاران این مجموعه طی سالیان اخیر عنوان کرد و گفت: فاینانس با کشور چین و همچنین تأمین درصدی از اعتبارات این پروژه از سوی دولت گزینه های مختلفی بوده که در سال های گذشته مطرح شده اما هیچ گاه به عرصه اجرا نرسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین روش تأمین مالی پروژه راه آهن گرگان -بجنورد-مشهد به یک ماه دیگر موکل شد

تعیین روش تأمین مالی پروژه راه آهن گرگان -بجنورد-مشهد به یک ماه دیگر موکل شد