مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-15اجتماعي

کلید درک کهکشان ها ممکن است در محیط پیرامون آنها نهفته باشد


مطالعه هر دو کهکشان فوق فشرده و فوق پراکنده در داده های مبتنی بر خوشه دوشیزه از بررسی خوشه دوشیزه نسل بعدی(NGVS) به دست آمده از تلسکوپ کانادا-فرانسه-هاوایی(CFHT) با استفاده از دوربین نوری میدان وسیع مگاکم (MegaCam) نشان می دهد که چنین کهکشان .

- مطالعه هر دو کهکشان فوق فشرده و فوق پراکنده در داده های مبتنی بر خوشه "دوشیزه" از بررسی خوشه دوشیزه نسل بعدی(NGVS) به دست آمده از تلسکوپ کانادا-فرانسه-هاوایی(CFHT) با استفاده از دوربین نوری میدان وسیع "مگاکم"(MegaCam) نشان می دهد که چنین کهکشان هایی در محیط های متراکم زندگی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از تک اکسپلوریست، بر اساس این تحقیقات، ستاره شناسان حدس می زنند که کلید درک کهکشان ها در اندازه های کوچک یا بزرگ، ممکن است در محیط اطراف آنها نهفته باشد.

این نشان می دهد این اجرام در ابتدا شبیه کهکشان های عادی بوده اند و از طریق تعاملات با دیگر کهکشان ها، دارای اندازه های غیرمعمول شده باشند.

دکتر چنگزه لیو (Chengze Liu) از دانشگاه شانگهای جیائو تانگ و نویسنده اصلی این تحقیق، گفت: ما صدها کهکشان فوق فشرده و فوق پراکنده را در نزدیکی خوشه کهکشان دوشیزه یافتیم و به نظر می رسد حداقل برخی از آنها زندگی خود را به عنوان کهکشان های بزرگتر آغاز کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلید درک کهکشان ها ممکن است در محیط پیرامون آنها نهفته باشد

کلید درک کهکشان ها ممکن است در محیط پیرامون آنها نهفته باشد