مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 09:102020-09-15دانش

جزییات و میزان افزایش اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی اعلام شد


صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم جزییات و میزان افزایش اجاره بهای خوابگاه های دانشجویان برای سال تحصیلی 1399-1400 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی  را ابلاغ کرد.

- صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم جزییات و میزان افزایش اجاره بهای خوابگاه های دانشجویان برای سال تحصیلی 1399-1400 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی  را ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم آمده است؛ با توجه به تداوم وضعیت جهانی شیوع بیماری کرونا در کشور و گزینه های مختلف پیش رو در حوزه آموزش دانشگاه ها (حضوری و غیرحضوری)، به منظور فراهم شدن مقدمات اسکان نوبت بندی گروه های دانشجویی دارای اولویت در خوابگاه های دانشجویی در طول سال تحصیلی پیش رو، امکان ثبت روزشمار سکونت دانشجویان در سامانه ذیربط صندوق رفاه فراهم شده است.

دانشجویان با معرفی آموزش و برای انجام تکالیف آموزشی عملی خود که حتی المقدور فشرده خواهد بود برای یک دوره زمانی معین و لازم در خوابگاه اسکان داشته و صرفاً در ازای تعداد روزهای اسکان، هزینه پرداخت خواهند کرد.

همچنین در صورت کاهش ظرفیت اسکان اتاق ها توسط دانشگاه برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی، هزینه اجاره بهاء بر مبنای ظرفیت های واقعی ثبت شده در سامانه صندوق (نه بر اساس تعداد نفرات ساکن در اتاق در وضعیت خاص فعلی) محاسبه و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات و میزان افزایش اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی اعلام شد

جزییات و میزان افزایش اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی اعلام شد