مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 08:152020-09-15اقتصادي

سود 100 میلیونی یک شبه برای برندگان خودرو


رییس اتاق بازرگانی تهران می گوید رشد نقدینگی یکی از اصلی ترین چالش های اقتصاد ایران در سال های گذشته بوده که تداوم آن موجب افزایش جدی فشار بر معیشت مردم شده است.

- رییس اتاق بازرگانی تهران می گوید رشد نقدینگی یکی از اصلی ترین چالش های اقتصاد ایران در سال های گذشته بوده که تداوم آن موجب افزایش جدی فشار بر معیشت مردم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود خوانساری امروز در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: جدیدترین ارزیابی ها نشان می دهد که از ابتدای سال جاری روزانه به طور متوسط 2200 میلیارد تومان به نقدینگی کشور اضافه شده است که این عدد نشان می دهد میزان رشد نقدینگی حدودا 14 درصد بوده است.

به گفته خوانساری در صورتی که همین روند تا پایان سال ادامه پیدا کند حدود 800 هزار میلیارد تومان به نقدینگی ایران اضافه می شود که این مساله خود نتایج منفی پرشماری خواهد داشت.

وی با بیان این که نقدینگی سرگردان مانند یک بهمن بازارهای مختلف اقتصادی را تخریب می کند، اظهار کرد: تجربه ماه های گذشته و همچنین هفته های اخیر نشان می دهد که این نقدینگی از سوی مردم در بازارهایی مانند سکه، ارز، خودرو یا مسکن وارد می شود و همین مساله نظم این بازارها را برهم می ریزد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود 100 میلیونی یک شبه برای برندگان خودرو

سود 100 میلیونی یک شبه برای برندگان خودرو