مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 06:402020-09-15سياسي

جلسه مجلس برای بررسی سوال از «شریعتمداری» غیرعلنی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا مصری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پیش از طرح سوال خود از محمد شریعتمداری درباره ضرورت افزایش حقوق مستمری بگیران گفت: - ، عبدالرضا مصری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پیش از طرح سوال خود از محمد شریعتمداری درباره ضرورت افزایش حقوق مستمری بگیران گفت: بنده تقاضا می کنم جلسه سوال از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت غیرعلنی برگزار شود.

وی با بیان اینکه غیرعلنی کردن جلسه به نفع نماینده سوال کننده است، گفت: بنده نکاتی را دارم که باید به صورت محرمانه مطرح شود و امکان مطرح کردن این موضوعات در جلسه علنی وجود ندارد.

در ادامه جلسه، حسینعلی حاجی دلیگانی در مخالفت با غیرعلنی شدن مجلس گفت: شفافیت بهتر از این است که ما بخواهیم مطلبی را در مجلس مطرح کنیم که مردم در جریان آن نباشند.

وی بیان کرد: دولت بسیاری از احکام برنامه ششم توسعه از جمله افزایش حقوق مستمری بگیران را عملیاتی نکرده است و مردم باید بدانند که این اتفاق نیفتاده است.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین قرار بر این بود که شفاف سازی حقوق مدیران انجام شود و سامانه ای برای آن راه اندازی شود، اما این مسئله محقق نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه مجلس برای بررسی سوال از «شریعتمداری» غیرعلنی شد

جلسه مجلس برای بررسی سوال از «شریعتمداری» غیرعلنی شد