مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 03:052020-09-14ورزشي

درخشش پومسه روهای خوزستانی در مسابقات بین المللی


ورزشکاران خوزستانی در مسابقات بین المللی پومسه جام پایتخت به هشت مدال طلا و پنج نشان برنز دست پیدا کردند.

- ایسنا/خوزستان ورزشکاران خوزستانی در مسابقات بین المللی پومسه "جام پایتخت" به هشت مدال طلا و پنج نشان برنز دست پیدا کردند.

اولین دوره مسابقات بین المللی پومسه مجازی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی تکواندو، در گروه زنان و مردان، 23 شهریورماه در دو بخش انفرادی و تیمی به میزبانی تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات گروه زنان با حضور 600 ورزشکار از 78 کشور و رقابت های گروه مردان نیز با شرکت 700 پومسه رو از 78 کشور برگزار شد.

در بخش انفرادی دختران، فاطمه عسگری و یسنا جلیلی در رده سنی زیر 12 سال، مهسا و مهدیه عیسی وند در بخش تیمی دو نفره رده سنی 12 تا 14 سال و شیوا بدری و صبا اسماعیل زاده در بخش تیمی دو نفره رده سنی 15 تا 17 سال از خوزستان به مدال طلا رسیدند.

همچنین در بخش انفرادی رده سنی 12 تا 14 سال زهرا منصوری کیا و در تیمی دو نفره رده سنی 18 تا 30 سال هستی بیگی پور و صفا پیمان پور، مدال برنز را به خود اختصاص دادند.

در گروه پسران نیز ابوالفضل مالکی و آرین احمدی در بخش انفرادی رده سنی زیر 12 سال، گردن آویز طلا را به دست آوردند و در بخش تیمی دو نفره رده سنی 15 تا 17 سال نیز محمد فرخزاد و ابوالفضل عباس پورزاده مدال برنز کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش پومسه روهای خوزستانی در مسابقات بین المللی

درخشش پومسه روهای خوزستانی در مسابقات بین المللی