مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 17:002020-09-14حوادث

ضریب ایمنی محصولات ایران خودرودربرابرسرقت افزایش یافته است


رییس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجادرجلسه بررسی افزایش ضریب ایمنی محصولات ایران خودرو گفت :این خودروساز با افزایش تعداد قطعات قابل ردیابی درمحصولات خودواصلاحات لازم برای افزایش ضریب ایمنی درقفل درخودروها و سایر نقاط آسیب پذیر، آمار سرقت را به کمتراز30 درصد نسبت به سال های قبل رسانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو سرهنگ شهاب امینی با اشاره به تعاملات صورت گرفته میان پلیس آگاهی ناجا و ایران خودرو در15 سال گذشته اظهار کرد :امروز شاهد هستیم که برنامه ریزی های مناسب و نگاه مدیران این شرکت به حفظ منافع مشتریان امنیت و آرامش خاصی را برای جامعه به ارمغان آورده است.

وی با تقدیراز عملکرد ایران خودرو درزمینه ارتقای سطح ایمنی محصولات تولیدی این شرکت گفت:‌ سیستم نرم افزارردیابی قطعات ایران خودرو به ناجا درکشف خودروها و قطعات سرقت شده در سراسر کشور،کمک شایانی کرده است .

سرهنگ رضا موذن معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی نیز درگفت و گویی ، عرضه محصولات جدید ایران خودرو را گامی درجهت توجه به سلیقه مصرف کنندگان دانست و گفت: محصولات جدید این شرکت ارنظر کیفی و ایمنی درسطح بالایی قراردارند وی افزود : با توان مهندسان ایران خودرو و کارگران خدوم آن ، محصولات تولیدی این شرکت قابل رقابت با سایر شرکت های خودرو سازان خارجی خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب ایمنی محصولات ایران خودرودربرابرسرقت افزایش یافته است

ضریب ایمنی محصولات ایران خودرودربرابرسرقت افزایش یافته است