مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 15:102020-09-14حوادث

کشف بیش از 6 تن مواد مخدر در خوزستان


فرمانده انتظامی خوزستان به کشف 94 درصدی جرایم خشن در خوزستان در نیمه نخست امسال اشاره کرد و گفت: 6 تن و 253 کیلو و 601 گرم انواع مواد مخدر در این مدت در خوزستان کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 30 درصد افزایش کشفیات داشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده یکی از اولویت‌های مهم فرماندهی انتظامی خوزستان را مقابله با جرایم خشن برشمرد و بیان کرد:با تلاش ارزشمندی که همکاران در مجموعه نیروی انتظامی خوزستان در پلیس آگاهی، اطلاعات و امنیت عمومی ، فرماندهان انتظامی شهرستان ها و روسای کوپ داشتند در مدت 178 روز امسال تاکنون شاهد کشف 94 درصدی سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه پارسال بودیم که رشد قابل ملاحظه‌ای است.

وی افزود: همچنین از ابتدای سال تاکنون در 82 درصد از سرقت‌های مهم و عادی سارقان شناسایی، دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شده‌اند.

کشف یک تریلیون و 351 میلیارد ریال کشفیات قاچاق وی گفت: همچنین در مدت 178 روز بیش از یک تریلیون و 351 میلیارد ریال کشفیات قاچاق داشته‌ایم که در این راستا نیز شاهد افزایش کشف 79 درصدی پرونده‌های بالای 100 میلیون ریال کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه پارسال بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد:در این بازه زمانی 16 مرحله طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات اجرا شد که در آنها تعداد 2 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 6 تن مواد مخدر در خوزستان

کشف بیش از 6 تن مواد مخدر در خوزستان