مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-14سياسي

نامه 700 استاد ایرانی به استادان دانشگاه های اروپا


700 نفر از استادان ایرانی درباره توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام نامه ای را خطاب به استادان دانشگاه های اروپایی نوشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن نامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم استادان و صاحب نظرانِ محترم دانشگاهی در اروپا سلام علیکم با نهایت تاسف و تالم بار دیگر شاهد نمایش تروریسم فرهنگی نشریه ای فرانسوی در ترور شخصیت رسول الهی و محبوب جهان و اسلام ؛ پیامبر رحمت حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) بودیم ؛ عملی شنیع که دوباره پس از 5 سال تکرار شده است .

تلخی و تأسّفِ عمیقِ ما که جمعی از استادانِ دانشگاه های ایران هستیم، موجب گردید که به تناسبِ مسئولیّت ها و تعهّدِ معرفتی و فکریِ خویش نسبت به واقعیّت های جهانی و غربی، به اجمال و گذرا، مسأله ها و دغدغه های مهمی را با شما عالیجنابان در میان بنهیم و بابِ گفتگو و تأمّل را در اکتشاف تجربه های حقیقی و اخلاقی بگشاییم.

1.

قرن ها پیش از آن که آزادی و آزادیِ اندیشه و آزادیِ بیان در جوامعِ غربی، ارزش و اعتبار یابد و بر صدر بنشیند، دینِ مترقی اسلام و شخصِ رسولِ اعظم- صلی الله علیه وآله سلّم - از جانب پروردگار عالمیان روایتی آسمانی و انسانی از آن ارائه کرد و این گوهر را به ارمغان آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه 700 استاد ایرانی به استادان دانشگاه های اروپا

نامه 700 استاد ایرانی به استادان دانشگاه های اروپا