مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-14سياسي

گام های کوچکی برای اجرای سند تحول بنیادین برداشته شده است


مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بسیار مهم است که گام های کوچکی برای پیاده سازی آن برداشته شده است.

این سند بر اندیشه عمیقی استوار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح امروز پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی همایش علمی چالش های سند 2030 برای ایران و نحوه تحقیق بنیادین آموزش و پرورش برگزار شد.

آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در ادامه مراسم گفت: ما معتقدیم آنچه در غرب بعد از رنسانس اتفاق افتاد و در یکصد سال اخیر جهان به سمت یک رویکرد خاص با نگاه انحصار گرایانه حرکت کرد با ابزارها و شیوه های گوناگونی رخ داد.

بخشی از اینها شیوه های سخت افزاری مثل جنگ و تجاوز و اشغال بود که در یکصد سال اخیر در جهان شاهد هستیم نمونه اش بیش از یکصد جنگی که در پهنه جهان بر انگیخته شد اما ابزارهای پنهان نیز در این میان وجود دارد و شیوه دوم روح و هویت و اصالت فرهنگ ها و ملت ها را هدف گرفته است و راه را برای تاراج فرهنگی و فکری باز می کند.

وی ادامه داد: برای نوع دوم تاراج شیوه هایی متصور است که از آنها یکی اسناد بین المللی و تحمیل آنها به شکل یکپارچه بر کشورهاست.

رنکینگ ها و طبقه بندی ها و اسناد برای تحمیل یک تفکر به شکل یکجانبه گرایانه ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های کوچکی برای اجرای سند تحول بنیادین برداشته شده است

گام های کوچکی برای اجرای سند تحول بنیادین برداشته شده است